FOLIER


Folier - både inden- og udendørs 

 

Folier er et flot og sjovt alternativ, når der skal produceres skilte eller budskaber, som skiller sig ud.

Folier kan monteres på vægge, døre, glas og plast, hvilket giver os mulighed for, at arbejde udenfor gængse standarder.

Så skal du henvise folk til caféen,  placeret sjove citater på vægge, et anderledes herre/dame-piktogram på omklædningsdøren - så lad os hjælpe dig med sjove, flotte og kreative forslag i folier.

Det kan også være, at du har en sponsortavle, hvor der nemt og billigt kan udskiftes logoer eller årstal.

Eller at du har en glasrude, som du gerne vil have matteret med logo eller budskab.

FOLIETYPER

Som du kan fornemme er der flere muligheder, når vi snakker folie. Så måske du bliver inspireret af mulighederne?


Vægfolie

Med vægfolie er der uanede muligheder for at slippe kreativiteten løs.
Folietypen bruges til henvisningsskilte, citater eller budskaber, eller blot som kreativ grafik som matcher ens visuelle identitet.


Folie til glas

Folier kan også monteres på glas - for en kreativ eller praktisk løsning.
Det kan være du ønsker jeres logo placeret, eller at få matteret glasset med et design eller striber.
Det er i hvert fald muligt at sætte sit helt unikke præg glasset, med farvet og matte/sandblæste folier.


Sikkerheds- eller solfilm

Har du udsatte glasruder i hallen eller andre steder i din bygning, så kan det let sikres ved hjælp af sikkerhedsfilm.
Skulle glasset splintre, kan det forårsage skader på inventar - og i værste fald personskader.
Ved at montere en sikkerhedsfilm, minimerer man sandsynligheden for glassplinter.
Dette kan også være til hjælp og beskyttelse, i forbindelse med hærværk eller indbrud.

Har du et lokale som er meget udsat, når solen er over os?
Så kan løsningen på et bedre indeklima være en solfilm på glaspartiet.
Solfilmen reflekterer solens stråler væk, hvilket kan sænke rumtemperaturen og fjerne genskin i computerskærme.
Derudover blokerer filmen også for UV-stråler, som slider hårdt på bl.a. møbler og trægulv.


Gulvfolie

Skal du lede folk i en bestemt retning, eller afholder I en kampagne, som der skal ekstra fokus på? Så er gulvfolie også en mulighed.
Vi leverer slidstærke gulvfolier, med en klæbeflade som ikke ødelægger underlaget.

Sådan arbejder vi med SEO

 

Første trin

er at lave en søgeordsanalyse. Hvilke ord og begreber bruger din målgruppe for at finde netop din virksomhed, dine produkter og kompetencer? Måske søger din målgruppe efter en plakatkunstner i stedet for en grafisk designer – og finder derfor ikke frem til dig? Måske leder de efter en terapeut, samtalepartner eller sjælesørger i stedet for en psykolog? De rigtige søgeord kan gøre en stor forskel for, hvor synlig du er på nettet, og hvor ofte din virksomhed dukker op på skærmen.


Andet trin

er at sørge for, at du får bygget dine udvalgte søgeord rigtigt ind på dine undersider. Her er en god tommelfingerregel, at der skal være et eller to søgeord pr. side, og de skal være relateret til hinanden.

  • Forestil dig, at du skaber et tematiseret univers på hver eneste underside på din hjemmeside. Handler din side om en bestemt blomsterart, ’Alexandriner-rose’, skal du beslutte, om du ønsker at fokusere på ord som ’Alexandriner-rose’ eller blot ’rose’. (Sidstnævnte er væsentligt mere søgt på og har en del mere konkurrence).
  • I løbet denne proces skal du tænke som og med dine brugere. Det er dem, der skal navigere rundt på dit site og få tillid til din virksomhed. Opsætning, visuelt layout og tekst skal tilgodese din målgruppe og få dem til at føle sig velkomne og tilfredse med de informationer og muligheder, de får på sitet.
  • Her er det også vigtigt, at din hjemmeside indlæses hurtigt og fungerer på alle enheder (mobil, tablet og PC). Tekniske fejl og mangel på brugervenlighed irriterer dine bruger. Dine brugere er teknologisk forvænte og tager for givet, at alt foregår nemt og hurtigt.

Tredje trin

handler om at sprede det gode budskab og sørge for, at din målgruppe kender til din side. I fagsprog kaldes dette for linkbuilding/linkearning. Den måde, søgemaskinerne finder frem til, hvilke sider der skal ligge øverst og få mest synlighed, er i høj grad bestemt af, hvilke links den konkrete side har.

  • Denne proces er et kontinuerligt arbejde, der skal sikre, at du får relevante og stærke links til din side. Undgå at bruge tid på at få links fra hjemmesider, der slet ikke er relevante i forhold til dit indhold. Undgå også sider, der ligner spam (linkfarme og blacklistede sider).
  • I de fleste tilfælde er den lette vej til et link oftest et tegn på, at det kan være en spamhjemmeside, der opfattes negativt over for søgemaskinerne. Får du mange links fra irrelevante og spamlignende hjemmesider, kan det gøre mere skade end gavn for din SEO-kampagne.
  • Fokuser på at sprede det gode budskab om dit nye site på sociale medier og se, om du kan få et godt indlæg om dit emne ind på en anerkendt side i din branche. Her skal du selvfølgelig huske at linke tilbage til din side.
  • Se dette arbejde som en del af din digitale PR for dit brand eller produkt, hvor din side på bedst mulig vis skal præsenteres og markedsføres online.
  • Denne proces med at optimere løbende vil på længere sigt give gode resultater, men fokus er altid dine mål og dine konkurrenter. Her er det vigtigt at overveje, om et meget konkurrencepræget søgeord er umagen værd, eller om du skal bruge længere/anderledes, men stadig relevante søgeord.

Vi benytter os af Google Analytics til at måle data og analysere på den trafik, du får fra alle dine kilder. Her kan vi se, hvor din trafik stammer fra og andre nyttige informationer, der kan fortælle os, hvordan dine brugere navigerer på din side, hvad de er interesserede i, og hvor længe de opholder sig ved hvert enkelt menupunkt.

SE EKSEMPLER HER

HVORDAN KAN VI
HJÆLPE DIG?

Kontakt direktør og projektleder Thomas, hvis du har spørgsmål til folier.

Thomas arbejder til dagligt med projektledelse inden for grafisk design, web og digital. Har du en hasteopgave?
Så står Thomas altid klar til at hjælpe dig videre.

 

Thomas
THOMAS BAGGER HANSEN

Mail: th@synergi1.dk
Tlf.: 70 27 90 03