C A S E

 

INTERNATIONAL MARKEDSFØRINGS-
OG KOMMUNIKATIONS-
STRATEGI


Kunde: 1000dots
Materiale: Grafisk identitet, brochure, hjemmeside
1000dots – funktionelle møbler i nutidigt design


1000dots har udviklet et patenteret bordstel med låsemekanisme til foldeborde. Idéen var, at producere et stabilt foldebord, der både var stærkere, nemmere at håndtere og som krævede mindre opbevaringsplads. De funktionelle møbler benyttes allerede på flere skoler og gymnasier i hele landet. Men det fremtidige ønske var at sælge til de førende, internationale producenter af foldeborde. Derfor fik 1000dots udarbejdet en international markedsføringsplan og kommunikationsstrategi målrettet virksomheder, der ønskede at investere i et sådant samarbejde.

TUBE+MOOD-hall.jpg
’Top of Mind’-hjemmeside


Synergi udarbejder den internationale markedsføringsplan og kommunikationsstrategi med udgangspunkt i ’Top of Mind’-princippet, hvor hjemmesiden er omdrejningspunktet for eksekvering af strategien.

Hjemmesiden skal være enkel og benyttes som et opslagsværk, der understøtter virksomhedens enkle og funktionelle produkter. Derfor er den udarbejdet i et indbydende og stilrent design med en overskuelig opbygning i forhold til produkternes typer og kvaliteter foruden stærke, visuelle billeder.

 

Værdiskabende strategi, content marketing og målrettede kampagner


Det primære fokus i markedsføringsstrategien er at tiltrække de rigtige besøgende til hjemmesiden, som på sigt gerne skal foretage den ønskede konvertering. Derfor indebærer markedsføringen Content Marketing og kampagner på tværs af platforme og kanaler blandt andet IP-targeting, E-mail markedsføring, LinkedIn, Instagram og blog.

Har du også brug for en professionel og dybdegående strategi?
1000Dots_logo.jpg
TUBE+MOOD-Learn.jpg
1000Dots_mackbookair.jpg
1000Dots_Brochure.jpg