Tilkøb


Har du nogle ønsker og behov til din webshop, som ikke er en del af skabelonen, kan du tilkøbe funktioner. Se nedenstående liste for de mest gængse funktioner. Alle funktionerne (foruden punkt 6 og 7) kan tilkøbes til både den "simple webshop", og til den "for dig, der vil lidt mere". Ønsker du at tilkøbe punkt 6 eller 7, eller en helt anden funktion, skal du vælge løsningen "for dig, der vil lidt mere". Du er altid velkommen til at kontakte os, for mere information og pris på den funktion du ønsker til din shop.

TILKØB
1Email leveringsservice + opsætning (Sendgrid)99,-/md
2Opsætning af Piwik PRO2.500,-
3SEO service950,-/timen
4Betalingsmodul og indløsningsaftale (NETS Easy)199,-/md
5Aften/weekend/helligdag-support3 klip/15 min.
6Mail + QR tjenesteKontakt os for pris
7SMS + QR tjenesteKontakt os for pris
8Opdatering af webshopTilbud oplyses ved behov
  1. Email leveringsservice + opsætning (Sendgrid).
    Som standard bliver e-mails sendt via webserverens smtp-server. Dette kan i nogle tilfælde være ustabilt og give nogle udfordringer. For at undgå det, kan Synergi tilbyde SendGrid som e-mail service. Den enkelte butik får en konto, som giver en meget bedre e-mail leveringsprocent.

    Synergi opsætter SendGrid - både i SendGrid-systemet og i webshoppen. Butikken får et login, så de kan (hvis de vil) se statistikker og håndtere deres konto.

    Vi vil anbefale at hver butik får deres egen dedikerede ip-adresse til udsendelse. (det koster kr. 199,- pr. md. + abb. kr. 99,- pr. md.)

  2. Opsætning af Piwik PRO.
    Vi anbefaler at der indsamles data over brugernes besøg på hjemmesiden. Derfor anbefaler vi at der oprettes og placeres sporingsværktøjet Piwik Pro. Ligesom Google Analytics, gør Piwik Pro det muligt at indhente relevante statistikker bl.a. om antal besøgende og deres demografiske informationer, hvilke sider der fungerer godt, og hvilke der bør optimeres osv.

    Prisen på opsætning af Piwik Pro omfatter:
    - Opsætning af relevante dashboards / generel opsætning
    - Opsætning og oversættelse af Consent Manager (boksen der kommer frem på hjemmesiden)
    - Implementering af scripts på jeres hjemmeside.

    Abonnementspris til Piwik Pro:
    Piwik Pro har en gratis version, som kan anvendes hvis man har mindre end 500.000 hits pr. måned. Det er svært at sige hvor mange hits I lander på, men der burde være et godt stykke op til betalingsversionen, som koster ca. 2.500-3.000 kr. pr. måned.

  3. SEO service.
    Eksekvering af efterfølgende søgemaskineoptimering er ikke en del af projektet.

    Vi tilbyder SEO-ydelser både som enkeltstående ydelse og som månedlig vedligeholdelse. Hvis I ønsker at investere i synlighed og rangering på Google, udarbejder vi gerne et tilbud på dette.

    Udførelse af alt SEO arbejde, som kan være tekster til webshoppen og/- eller søgemaskine tekster vil koste kr. 950,- pr. time (medgået tid).

    OBS: Der kan opstå en interessekonflikt, hvis to butikker er geografisk placeret i samme by/område. Derfor indgår vi aftaler efter ”først-til-mølle princippet”, og forbeholder os retten til på baggrund af allerede indgået kundeforhold, at afvise forespørgslen/henvendelsen fra andre sammenlignelige geografisk placeret kunder.

  4. Betalingsmodul og indløsningsaftale.
    Som standard opsætter Synergi betalingsgatewayen, men betalingsmodul og indløsningsaftale er ikke med i aftalen. Det kan være forskelligt fra butik til butik, men Synergi kan være behjælpelig med dette.

    Hvis butikken vælger at benytte NETS Easy (det gamle DIBS Easy), er Synergi forhandler og vi kan i den forbindelse varetage processen. Indløsningsaftale være med i prisen til kr. 199,- pr. md. og et transaktionsgebyr på følgende: 1,35% + 0,50 kr. ved VISA/MasterCard (debit, electron, maestro osv.) og 0,39% + 1 kr. ved Dankort og Visa Dankort. MobilePay kan tilkøbes for 49,- kr. pr. md. med transaktionsgebyr på 1,- kr.

  5. Aften/weekend/helligdag-support
    Lørdag, søn- og helligdage ml. kl. 10.00 og 12.00 samt hverdage ml. 16.00 og 20.00, kan vi tilbyde support. Pris for support på disse tidspunkter koster 3 klip fra aftalt klippekort.

    1. Generende fejl: 48 timer (arbejdsvindue hverdage ml. kl. 16 og 20.00 og Lørdag, søn- og helligdage ml. kl. 10.00 og 12.00)
    2. Kritiske fejl: 4 timer (arbejdsvindue hverdage ml. kl. 16 og 20.00 og Lørdag, søn- og helligdage ml. kl. 10.00 og 12.00)

    Responstid på almindelig support
    1. Kosmetiske fejl: 72 timer (arbejdsvindue hverdage ml. kl. 8.30 og 16.00)
    2. Generende fejl: 48 timer (arbejdsvindue hverdage ml. kl. 8.30 og 16.00)
    3. Kritiske fejl: 4 timer (arbejdsvindue hverdage ml. kl. 8.30 og 16.00)

  6. Mail + QR-tjeneste.
    Når en ny ordre tikker ind, bliver der automatisk oprettet en QR-kode til denne ordre.
    Når ordresedlen printes, vil QR-koden fremgå derpå. Når QR-koden scannes, tilgås der en side på webshoppen, hvor der vil være 3 knapper/valgmuligheder.

    1. Til at angive at ordren er leveret på adressen.
    2. Til at angive at det ikke er muligt at stille ordren på adressen.
    3. Til at angive at ordren nu er klar til at blive afhentet i butikken.

    Alle 3 valgmuligheder vil sende kunden en e-mail med status alt efter hvilken valgmulighed som vælges.

  7. SMS + QR-tjeneste
    Når en ny ordre tikker ind, bliver der automatisk oprettet en QR-kode til denne ordre.
    Når ordre sedlen printes, vil QR-koden være derpå. Når QR-koden scannes, tilgås der en side på webshoppen, hvor der vil være 3 knapper/valgmuligheder.

    1. Til at angive at ordren er leveret på adressen.
    2. Til at angive at det ikke er muligt at stille ordre på adressen.
    3. Til at angive at ordren nu er klar til at blive afhentet i butikken.

    Alle 3 valgmuligheder vil sende kunden en sms med status alt efter hvilken valgmulighed som vælges.

    For at der kan afsendes sms fra webshoppen kræver det en aftale med en sms-gateway og her vil vi anvende https://www.suresms.com/dk/ som koster 18 øre pr. sms.

  8. Opdatering af system.
    Både Wordpress shopsystem (Woocommerce) og Umbraco shopsystem (Vendr), udkommer ind imellem med opdateringer.

    Det kan være opdateringer, der ikke har betydning for jeres løsnings performance, men det ved vi først, når vi modtager notifikation fra webshop-systemet.

    Opdateringer kan være fejlrettelser (bugfixes), nye/opdaterede funktioner (features), sikkerhedsrelaterede opdateringer (hotfix) eller en sammenblanding ovennævnte – bugfixes, features og hotfix (release).

    Opdateringer kan Synergi være behjælpelig med og vil kontakte den enkelte blomster-butik, når vi kender til vigtigheden af opdateringen.

    Vi vil herefter fremsende estimat på opdateringen.

    Bemærk at estimater omkring opdateringer tager udgangspunkt i, at de udføres i normal arbejdstid og med en timepris på kr. 850,-