Webshop


I Synergi har vi specialudviklet webshops til Danske Blomsterhandlere, så du som butik er klar til at tage imod jeres kunder online, i et univers der matcher både jeres og jeres kunders forventninger.

Vi udvikler hjemmesider og webshops hver dag, så vi ved, hvad vi taler om, når vi trygt og omhyggeligt guider vores kunder gennem deres nye/næste hjemmeside og webshop.

Vi har en løsning, der er gennemprøvet og testet – og klar til din virksomhed:

Webshop Large

Webshop
(Umbraco Commerce)

kr. 29.995,- (engangsinvestering)
Abonnement kr. 1.995,-/md. inkl. hosting

… vi kan selvfølgelig også tilkoble mere specielle funktioner til din webshop, præcis som du måtte ønske, men det kræver en nærmere dialog og specifikation om krav mv., for at vi kan oplyse pris på dem.

Er du nysgerrig efter at vide mere om, er du altid velkommen til at kontakte os for aftale om møde – ganske uforpligtende.

BeskrivelseUmbraco CMS
+
Webshop
1Forside og indholdsoprettelse af 3 undersider
2Oprettelse af webshop
3Opsætning af betalingsgateway
4Rabatkoder
5Gavekort
6Produktvariationer og tilvalg
7Adgang til redigering
8Tilkøb kort med tekst til modtager
9Lokal levering eller afhentning i butik
10Kunde kan vælge leveringstidspunkt
11Ændring af deadline for leveringstidspunkt
12Automatisk udprint af nye ordre, løsning via regel i Outlook(mailprogram)
13Mulighed for specialfunktioner
14Betalingsmodul og indløsningsaftale÷
Engangsinvestering29.995,-
Binding/licensLb. md. +30 dage
Abonnement pr. md. inkl. hosting1.995,- / afregning hver 3. md.
  1. Forside og indholdsoprettelse af 3 undersider.
    Synergi opretter 3 undersider som vil være:
    1. Om butikken
    2. Kontakt os
    3. Valgfri tekstside med indhold.

    Fra den enkelte blomster-butik har Synergi brug for:
    1. Logo som (ai eller png-fil)
    2. Tekster til sider (tekster leveret i Word-dokument)
    3. Billeder til stemningsbilleder (jpg-filer).

  2. Oprettelse af webshop.
    Shoppen vil bestå af 4 kategorier (buketter, gavekurve, begravelse/bisættelse og valgfri) med 8 produkter i hver kategori - dog vil buketter indeholde 16 produkter.

  3. Opsætning af betalingsgateway.
    Betalingsgateway er nødvendigt for at en kunde kan betale online.
    Den enkelte blomster-butik står for oplysninger til opsætning af indløsningsaftale / betalingsgateway som Synergi skal benytte for at kunne opsætte betalingsgatewayen.
    Se punkt 16 for yderligere information.

    Det vil være muligt at benytte rabatkoder i webshoppen. En rabatkode giver en fast rabat. Der kan gives rabat på produkter eller sammenkobling af produkter.

  1. Rabatkoder
    Det vil være muligt at benytte rabatkoder i webshoppen. En rabatkode giver en fast rabat. Der kan gives rabat på produkter eller sammenkobling af produkter.

  2. Gavekort
    Det vil være muligt, at benytte gavekort i webshoppen. Et gavekort er en kode, men kan benyttes flere gange indtil der ikke er flere penge på. Vi gør opmærksom på, at det ikke er fysiske gavekort.

  3. Produktvariationer og tilvalg.
    Det vil være muligt, at have varianter af et produkt. F.eks. kan en buket være lille, medium eller stor.

  4. Adgang til redigering
    Blomster-butik får login til systemet, så den enkelte blomster-butik har mulighed for, selv at redigere i hjemmesiden og webshoppen uden brug af support fra Synergi.

  5. Tilkøb kort med tekst til modtager
    Kunden vil have mulighed for vælge imellem forskellige kort og skrive den tekst, der skal stå på kortet til modtageren.

  6. Lokal levering eller afhentning i butik.
    Webshoppen indeholder mulighed for en kunde at vælge om de vil have varen leveret eller om de selv afhenter den.

  7. Kunde kan vælge leveringstidspunkt
    Kunden vil have mulighed for at vælge leveringsdag og tidspunkt.

  8. Ændring af deadline for leveringstidspunkt
    Blomster-butikken vil have mulighed for, at angive i webshoppen om de kan levere flere ordrer i dag og en standard bestillingsdeadline for levering samme dag, som kan differenceres på postnumre.

  9. Automatisk udprint af nye ordre-løsning via regel i Microsoft Outlook.
    Synergi hjælper med at opsætte en regel i mailprogrammet Outlook, der gør, at en ny ordre automatisk bliver printet. Dette kræver at computer, Microsoft Outlook og printer altid står tændt.

  1. Mulighed for specialfunktioner.
    Det er muligt, at den enkelte blomster-butik kan få udviklet specialfunktioner.

    I de fleste tilfælde vil det kunne betale sig at gå flere blomster-butikker sammen om en specialfunktion.

  1. Betalingsmodul og indløsningsaftale.
    Som standard opsætter Synergi betalingsgatewayen, men betalingsmodul og indløsningsaftale er ikke med i aftalen. Det kan være forskelligt fra butik til butik, men Synergi anbefaler Nets Easy. 

    Hvis butikken vælger at benytte NETS Easy (det gamle DIBS Easy), skal du/I kontakte Nets hurtigst muligt. På grund af større sikkerhedskrav er der længere behandlingstid end normalt, og vi oplever desværre generelt at Nets har lang sagsbehandlingstid.

Tilkøbsmuligheder

Ønsker du ekstra funktioner, som Cookiebot, Piwik Pro, SEO service, NETS Easy eller noget helt andet, kan det tilkøbes. Kontakt os hvis du har et ønske om en specifik funktion til din webshop.